Dagen eller?

Vaknade upp i morse med en känsla av att denna dagen mest skulle vara meningslös. Orken till att gå upp ur sängen fanns inte och motivationen var som bortsprungen.
Men så precis som en räddande ängel ringde Jossan och frågade om hon inte kunde få komma och hälsa på. Glad som ett barn på julafton började jag städa och gladde mig under tiden över att få lite kvinnligt sällskap.
Efter en stunds kaffe drickande bestämde vi oss för att göra en utflykt till Väla. Bytte mina värdelösa jeans och kom istället hem med en kjol och ett par jeansthights. Mycket nöjda över köpen lunchade vi thaimat begav oss sedan till Maxi. Att gå i en mataffär är faktiskt mycket trivsam med lite sällskap. Vidare till fruktorget för att införskaffa lite grönt. Två kassar fulla med massa gotte för 62kr var som pricken över i:et på en lyckad dag. Hem för att ta en snabb kaffe innan Jossa skulle bege sig hem.
Tack för en bra dag, som jag behövde detta!!

För min del väntade tvätten som en sur gammal vresig tant! Tre maskiner har jag avverkar och under väntan har jag tagit en powernap och dessutom hunnit med att laga risotto till kvällsmat. En av Marcus många favoriträtter så vi hoppas att han blir glad.

Nu återstår bara att vänta på att han ska komma hem och att tävtten i tumlaren ska torka, sen är jag nöjd med dagen:)

Tjingelingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback