Den är inne!

Äntligen står gratängen och puttrar i ugnen! Ser faktiskt riktigt fin ut om jag får säga det själv. Ser till och med god ut, dock äter jag ju inte tonfisk så ingen avsmaking här inte.
Syster ringde precis när jag höll på att lägga ihop den och hon skrattade gott åt mig för att jag lät som om jag vore täppt i näsan. Tricket med en scarfs runt näsan fungerade prima. Hon tycke jag var söt osm stod ut med något jag verkligen hatar för att göra Marcus glad. Men det ärr ju sån jag är, snelhest vettni!

Ju närmare vi kommer lördag desto mer längtar jag. Ska bli hemskt trevligt och dessutom ska jag få träffa Melle med.
Saknar min lilla tolle så hemskt mycket ska ni veta. Humöret är på topp denna dagen, verkligen!
Samtalet med Millan igår vid elva tiden gjorde susen. Vi är inte normala för fem ören, men det är ju det som gör oss till de fantastiska personer vi är!

Ojoj,det bubblar i mig av glädje. Inget ska få förstöra denna dagen!
SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback