Festivaldags!

I morgon väntar HBGfestivalen+ RixFM festivalen. Rix Fm hoppar jag nog, inte riktigt min grej att stå och trängas och lyssna på artister jag inte gillar tillsammans med massa överkåta fjortisar som dräglar över någon av Sveriges alla "snygga" manliga sångare. Nej tacK!
Kusin, moster, Sofie och föhoppningsvis Sara ska med i morgon och garanterat massa annat trevligt folk. Men saken är den att jag absolut inte känner för varkens att dricka eller klä upp mig och lägga på ett leende för en massa folk jag säkerligen kommer att träffa på som jag inte gillar. Jo vist, säkerligen aningen omoget och lamt men sådan är jag.
Förhoppningsvis kommer lusten i morgon tillsammans med ett glas rosévin.

Förfesten är ett rågetecken än och med tanke på att Marcus jobbar till 19.00 så lär det bli en sen sådan. Men jag får väl lägga in en possitiv syn på det hela och helt enkelt hoppas på att det blir bra i slutändan!

Det tycker jag nog ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback