FY

Why?
Ja det frågar jag mig själv för säkerligen 100ade gången bara idag!
Livet borde leka som mest nu, 20år och utflyttad från det trygga hemmet, inget jobb att slava för. Men varför gör det inte det då?
Varför leker inte mitt liv? Varför envisas just mitt liv med att ligga på botten av djupet medans andras stiger högre ju längre tiden går?!
Klarade inte ens att gå ut som planerat igår för att jag inte stod ut med synen av mig själv i speglen!
Låter som en upprorisk, halv deprimerad fjortis, ursäkta mig för det men just nu är det fan inte lätt.

Jag måste verkligen komma bort. Lååångt bort.
Thailand låter allt mer lockand kan jag lova. 15 000 ska man väl kunna spara ihop sig?

Fuck this day

Kommentarer
Postat av: vännen

Du har vantrivts nu i över ett år. BYT SKOLA

2009-07-19 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback