Hannibal the canibal

Precis kollat klart på Red dragon. En ganska flippad film enligt mig. Men spännande och aningen skrämmande vilket samtidigt gör den lite intressant.

Nu är det dags att gå och lägga sig. Måste bara låta mitt nytvättade hår torka lite innan. Blev så förundrad när jag såg hur långt mitt hår verkligen har blivigt! Sen det föll av har det tagit sån tid men nu sjutton växer det minsann!
Och ljust är det. Sommarblekt och skiftande i olika nyanser. Ganska fint endå:)

Undrar vad det är med killar. De säger de ska göra en sak men sedan gör de en annan och glömmer helt det första. Marcus skulle duscha efter mig men i väntan spelar han UFC. Nu är det 15minuter sen jag vart klar och han spelar än. När man sen frågar ska du inte duscha? - JO efter denna matchen. Och så fortsätter det:P HAHA det är minsann ett konstigt släkte det!

Nä. Nu får det vara nog! Sängen gapar efter lite människo värme och ögonen indikerar att de vill vila, likaså hjärnan.  Vad har man då för val?

Lika bra att lyda^^

Fjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback