Helgens bravader

Får väl säga att helgen (tor-lördag) varit mycket trivsam:)
Torsdagen bjöd på en hyfsat lugn fest som slutade vid tretiden. Bra drag i öltältet och ännu bättre när systeryster och moster joinade framåt midnatt. 
Vaknade upp ganska mör på fredagen och tog det lugnt större delen av dagen. Framåt kvällningen kom det efterlängtade bjärnumsfolket. Festen påbörjades med GH (måste jag säga att jag ägde det ganska bra!) och förflyttades sedan upp tre våningar till Erik. 
Det är ett under hur många vi lyckades få plats med i den lilla lägenheten på 25kvadrat! KOm ytterligare lite folk på de lite senare timmarna och festen var  full gång hela tiden. Vid elva förflyttade vi oss åter ner för att köra ett sista ryck innan utgång. Fågeldansen- tingeling och dick in a box! Exercise fick vi så det hette duga! 
Drog ut till staden och det första vi möts av är en brinnande bil. Försäkrade oss om att brandbilen kom på plats sen lät vi staden göra sitt! 
Blev lite uppdelningar men vi återsamlades ganska snart för mattamat och sovande. 
Fredagen var helt klart det bästa!

Dagen efter var dock inte lika kul. Lägenheten såg ut som ett slagfält och huvudet bultade som bara den. Blev lite kvalitetstid med Oscar då marcus jobbade och resten av eftermiddagen spenderade jag med att leta efter marcus cyckel i stan och dricka cider med Mami och moster. 

Bilder kommer säkert sen, just nu är jag bara trött. 

Hoppas er helg varit lika bra som min:)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback