In Bjärnum

Anlände som ni vet till Bjärnum iförgår. Träffade Ted och CO. Igår var en toppendag rakt igenom. Gick upp sju och spenderade några timmar med svärmor. Städning, kaffe-cigg pauser- promenad och handling. Mycket trevligt måste jag säga! Därefter begav jag och Marcus in till stan för att införskaffa alkohol och lite rekvisita inför lördagen. Passade på att överaska syster med att hämta henne på jobb. Fick lust för att grilla på kvällen så vi bestämde oss för att spontanbjuda lite folk. Slutade med att ingen grillade och istället tog en riktig röjfest plats!
Härligt och nytt folk, massa skratt och én sen kväll.
Vist man mår som man förtjänar idag men det var värt varje minut!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 2000 så jag kan bege mig till hässlehåla för att hämta min lilla Marielle! Hon skulle inte komma försen i morgon egentligen men planerna ändrades och nu kommer hon ivkäll! Mys och skitsnack, något man inte kan få för mycket av.

SYS folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback