Islandshäst

Igår bjöds det på företags fest alá TA mark och trädgård i Bjärnum. Givetvis fick jag och Macus delta. Ingen hade en aning om vad Herr Tommy hade för planer för dagen men vi alla (bortsett från Dolle) blev glatt överaskade när vi fick se att det var Islandshäst ridning som stod på schemat!
Jag som på senare dag fattat tycke för små hästar blev måttligt glad och uppskattade dagen till fullo!
Brettla hette min häst och hon skötte sig utmärkt trotts min nervösa kropp på sin rygg.
Två timmar till sadel på en fin skogstur och jag var såld! Hoppas på ett återbesök snart eller att Svärfar köper en till sig som jag kan låna lite!;)
Lättridna och snälla hästar, och tölta är något utöver det vanliga vill jag lova!

Hästnörden Linda? Ja det låter så.

Senare bjöds det på mat och festligheterna fortsatte sedan hos Dolle och Mie med gott sällskap och bad i poolen.

En härlig dag kan jag meddela!

Köss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback