Knut på linjen?

Usch som jag stör mig på vår telefon.
Som de hightech ungdomar vi är har vi givetvis införskaffat oss IP telefoni. Fungerar som vilken telefon som helst. Kostar oss inget i avgift och endast en krona per samtal. Toppen eller hur? Problemet är dock att telefonen är kopplad till vår router. Och som vanligt med internet har man inga garantier för att det alltid ska fungera. Ibland verkar det som det slagit knut på linjen och internet är heldött. detta innebär ju då även att vår telefon inte fungerar heller. där har vi svaret Melle för att det inte alltid går att ringa hit.

Jag blir frustrerad av tanken på att telefonen ska jävlas med mig!

Snart dags för att vara lite hundvakt, alltid lika skoj!
PÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback