..o..

Tog en powernap. Trodde jag sovit i en evighet och missat att klockan ringt när pappa ringde och väckte mig. Dock visade det sig att jag bara vilat i 15minuter vilket är det optimala för en powernap. Så nu är man la ganska pigg.

Ska påbörja förberedelser för maten tänkte jag. Göra klart min sallas så den får stå och dra sig och hacka alla saker som ska vara i Marcus gratäng. Bävar mig för att använda mig av tonfisk dock. Klöks av bara lukten! PHU! Men jag har nog kommit på en bra lösning. En skarfs bunden runt huvvet och näsan sen lär man ju inte kunna känna någon lukt eller hur?

Jaja. Ska ta en röjjare på dass me. Kanske putsa fönster om jag är riktigt duktik. Vi får la se.
SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback