Pink is the new me

Sitter här och trivs i min nya vita rosarandiga oversize tröja. Min ack så efterlängtade bruna kroppsfärg lyser mot tröjjans fäger, toppen!
Har även införskaffat ett nytt linne. Vitt, mintgörnt, ljus orange och rosa är det i ränder. Låter kanske inte som det finaste men alla dessa ljusa färger tillsammans med knapparna somföljer hela linnets mitt för att det med ser ut som en stor saftig marschmellow och jag blir lite smått förälskad i det. Blev även två par nya shorts så här lagom till att vädret ska gemesig och regnet invaderar vår dag. Ett par + tröjan jag bär nu fick jag av Marcus som är trött på mitt gnällande över en bristande garderob. Han är allt för söt han den där Marcus.

Väntar på samtal från systeryster. Har planer på en mysig pardag i bjärnum på tisdag. God mat, vin och Playstation 3 för grabbarna. Hoppas bara att hennes karl är på me! Men om jag känner honom rätt så är det inga problem.

Får njuta lite tilla av mitt te och hoppas på att hon ringer innan klockan blivigt 12.
Måste sova snart om jag ska orka upp på en powerwalk i morgon klockan 8. Finns inget värre än att vakna helt totalt utmattad och veta att det första man ska göra är att anstränga sig! Nej pigg och uttvilad ska man vara för att få upp lite motivation! Hoppas träningsvärken i benen fårn hästridningen lägger sig med så man kan gå som en normal person! HAHAAH

NU ska jag lägga ner min dator serrni!

Sov thight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback