Regnigt värre

Regnet fallar med kraft idag kan jag lova! Smattrar som bara den mot fönstren.
Överlag tror jag att det är en bra dag i dag.
Väntar på att lillasyster ska ringa och säga att de nämar sig HBG så vi kan ut på stan en sväng. Måste lämna tillbaka ett par jeans. Att jag aldrig lär mig att ta en storlek mindre när byxorna sitter så där lagom i provrummet. så blir att byta till ett par mindre. Men samtidigt känns det ju bra me:)

OCH, för en gångs skull är mitt hår på min sida med! Brukar få trillskas i timmar oftast känns det som. Men idag föll det på sin plats med en gång. Lyckans ost va;)^^

Nä vettni. Får nog lyfta luren och slå n pling till lillan

Ohho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback