Rikskändis^^

Jaha gott folk. Då har man tagit klivet in i mediernas värld! Nä skämt och sido.
Ikväll eller i morgon kommer jag i allafall vara med i Tv4:as regionala nyheter:)
Vid så där 11 tiden i morse när jag ännu låg och sov på soffan vaknade jag av en kvinnlig röst utanför fönstret. Hallå hallå?
Det visade sig vara tv4 folk som skulle göra ett repotage om studentbostäder. Kvinnan frågade om de fick komma in och filma vilket jag godkände men bad om att få ta på mig lite kläder innan. En stor t-shirt och trosor är inget man visar sig i tv i inte!
In kom de och som tur var har här inte hunnit bli så stökigt sen jag städade igår. Vist lite saker är på fel plats och Marcus förbenade dator kartonger ligger vid skrivbordet men det fick va.
Den gravida kamerakvinnan gjorde sitt och filmade runt i lägenheten, sedan fick jag vara "statist" och sätta mig och sappa på tvn, aningen mobbat enligt mig. 
Till sist skulle de även göra en intervju där de ställde frågor om svårigheten med att hitta boende som student och liknande saker. Jag som absolut inte trivs framför kameran blev totalt nervös och kände hur svetten började rinna i pannan! Inte blev det bättre heller med tanke på att jag varken hann sminka mig eller klä på mig ordentliga kläder och att jag var helt nyvaken! Men men man får väl leva med det! 

Så antingen i kväll eller i morgon får ni som bor i skåne i allafall se mig på nyheterna. Lova att inte skratta bara! haa. räcker att jag själv kommer vika mig av skratt mot mig själv! 

Ha en bra dag   

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha! Jag är sjukt avundsjuk, jag vill också se! xD Du är våglig i alla fall, jag vågade inte visa upp mig på AMS!

2009-07-15 @ 14:09:30
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback