Solskensväder

Så stolt jag är över mig själv nu! Fått en massa gjort idag:)

Nu är jag dock trött och kan knappt bärja mig tills Marcus kommer hem. Äta en god middag tillsammans och kanske ta en kvällspromenad senare ikväll. Hoppas han blir glad av renligheten och middagen:)

Ibland funderar jag på saker och ting för länge, för innerligt. Inbillar mig att saker ska förändras. Bli något som jag inte tänkt mig. Men samtidigt så är det väl så som livet är? Fullt av överaskningar och förändringar?
Jag tror det. Men ibland skrämmer det mig hur lite makt man egentligen har. Ingen aning om hur livet kommer att utspela sig, vilka vändningar det kommer att ta.
Men så mycket kan jag säga att så länge det håller sig som det är i dagsläget så är jag lycklig. När jag får dela min vardag med underbara vänner ocg en helt otrolig pojkvän.
En dag som denna är livet fantastiskt!

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback