Va hände?

Igår flödade energin som jag vet inte vad. Men idag! Phuu säger jag bara. Känner mig slöare än en avdankad gasell. Det enda vettiga jag gjort idag är mitt besök på gymmet. Hela dagen har snart gått och jag har spenderat nästan hela i soffan! Fy skam på mig. Värdet är jätte fint och alldeles för varmt för att ligga inne!
Nä i morgon får det bli ändring på mig. Ska gå till gymmet dirket på morgonen istället för att vänta till middagstid. Man blir så mycket piggare av morgonträning.

jaja. Vad som ska hända resten av denna onsdag är inte mycket det heller inte. Vilken totalt meningslös dag. Ska ställa mig pch göra nyttig tacopaj tills Marcus kommer hem men va i allsingdar för jag fram tills dess?

OOhh gud underhåll mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback