Wannabe

Ohhh! Tyra Banks är verkligen wannabe Oprah. Jag kan inte förstå hur hennes show ens har höga tittarsiffror.
Må hon vara en av de vackraste kvinnorna som finns men inte passar hon för fem ören som en programledare för en talkshow. Ibland kan man tro att hon är hög på droger som att hon babblar. Och det roligaste av allt är att hon ofta blandar in en massa saker som inte ens har med ämnet att göra. Dessutom avbryter hon gästerna heeeela tiden, mitt i meningar. Men det jag stör mig mest på är att hon, eller ja, programmet aldrig får ett bra slut på ämnet. Det snackas om det och massa gojja och sen är programet slut. I Oprah avslutar de i allafall vad de påvörjat.

Nej usch! Tyra går inte hem hos mig. Hon kan hålla sig till Top Model där man inte ser henne så mycket istället.
SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback