Woollli

Klockan är halv två och jag har ännu inte varit på bolaget. Dock ringde Erik och meddelade att han med skulle dit så nu får jag skjuts i allafall + lite sällskap.
Nyss pratat med Melle en sväng. Min bakfulla lilla älskling!

Uppehåll från regnet nu. Ser aningen lovande ut för kvällen men för tidigt att avgöra.
Börjar snart bli dags för mig att göra vid mig i allafall. Ja det vill säga efter inhandlingen. Ska bege mig till kusin vid fyra för lite förkrök. Sen får man väl hem och laga lite dinner till Marcus. Utan mat blir han vresig serrni.

Men disken är tagen i allafall och sängen bäddad. Nu återstår det bara för mig att göra mig lite anständig för vistelse bland folk.

If you don´t believe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback