Blaah!

Har haft en varm dag. Arbetsbyxor av tjockaste material och en svart tshirt på det!! Solen sken hela dagen och håller på ännu trotts att klockan är halv åtta. Har verkligen känt mig som en riktig worker idag. Grävt, sågat, skruvat, lyft, burit, sletit och smutsat ner mig. Men vet ni? Jag tror att det bara gör en gott. Att få prova på lite RIKTIGT arbete någon gång då och då. Inte bara glassa fram på något kontor. Man måste vara påde praktisk och teoretisk det säger i allafall min pappa:)

Är trött som en djur nu och är i stort behov av en avkopplande dusch. 
Är samtidigt irriterad och orolig. irriterad för en massa saker, irriterad för att vuxna människor inte kan hålla koll på saker och ting och inte lära av sina tidigare felsteg, irriterad för att jag måste lösa problem som inte ens rör mig själv. Orolig för massa onödiga saker. Men känslan i min mage lurar ingen, känner på mig att något inte är osm det ska. Förhoppningsvis är det bara en känsla som snart försvinner, Har vi otur är det en känsla av onda slag som förgör mig sakta men säkert. 

Ut och röka bort lite bekymmer. 
Be mig om en tjänst idag vore nog inte det smartaste draget alls....


Take a look at that-  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback