Cash?

Även om jag inte har något jobb så vill jag inte snåla. Jag vill ju kunna leva ändå och det kan man om man bara har en klar bild för sig om att allt kommer ordna sig ändå.

Därför har jag inte dåligt samvete för att jag unnade mig själv lite små saker igår.
Bland annat de här snyggingarna:


Blev dock en dålig bild, urläckra i allfall.

Ett par skor till och en söt liten klänning på VeroModa sen vart jag nöjd för dagen.
Det är konstigt endå hörrni. När man är nere och inte mår vidare bra. Man beger sig ut på stan eller liknande och shoppar lite. Och på något vis så känns det lite bättre. Eller det är bara jag som känner så? Dock varar det ju inte hur länge som helst.

Dricka lite kaffe och prova kläderna för att se om den nya outfiten passar inför fredagen.

Eeeehee-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback