Lite torka kanske?

Ja det kan man väl kalla det. Var ett tag sen man var här och skrev av sig!
Som ni ser nedan så fylldes hela förra veckan av studenter och fixande inför deras fest. Fick verkligen uppfylla min roll som storasyster denna vecka vill jag lova. Ligga steget före och se till att de hade allt med sig och inte glömde något. Hämta klänningar och lämna till hårfix med mera. Men jag kan inte säga annat än att jag njuter att att få hjälpa till.

Festen på lördagen blev dock i slutändan en totalkatastrof. Vad som hände går jag inte in på men jag är måttligt tacksam för att Camilla var där i allafall, min stöttepele<3

Annars har tiden sen skolan slutade sprungit på fort och jag har faktiskt, trotts att jag inte har något jobb, åstadkommit mycket. Bland annat har jag fått lite kvalitets tid med min Svärmor, träffat sötbarnen, hjälpt till med diverse hemma och ändå fått tid över till lite roligheter och träffat gamla nära och kära.

Sommaren ska bli bra, och en försmak får vi på Midsommarafton!

Deear-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback