Mammi

Fick precis ett sms av Mammi som för tillfället befinner sig i Grekland. Tre veckor ska hon vara där, liite avundsjuk är man nog va?
Men hon är så mycket värd denna resan! Men jag kan inte sticka under stolen med att jag saknar henne redan.

Sitter och kollar på Matrix. En film jag verkligen inte klarar av. Så överspelad och overklig att jag inte kan annat än att irritera mig på den.
Tror det är bättre att sitta framför datorn tills den är slut.

I morgon kommer Camilla hit och våldgästar vårt hem! Men det får hon mycket gärna göra! Känner på mig att vi kommer att göra midsommar 2009 till något alldeles extra! Men först ska vi ha en slappedag med mys, snack, film och enchiladas!
Behöver lite skratt och det är garanterat när Milla är i närheten.

så det så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback