My shining star

Du är verkligen himmlen på jorden!
Ibland sitter du bara där med fundersamma ögon och helt inne i din egen värld. Älskar att titta på dig då, samtidigt som en känlsa av osäkerhet sköljer över mig då du sällan berättar vad du tänker på.
Mina favorit stunder är precis innan vi somnar, då du ligger me slutna ögon mot mig och jag drar mina fingrar genom ditt hår tills vi somnar. Dina lugna andetag ger mig en känsla av trygghet. din värme och närhet är det bästa som finns.
De säger att man inte ska vara beroende av någon annan än sig själv, men jag kan inte hjälpa det, jag Är beroende av dig!
Av tiden vi har tillsammans, av glädjen du ger mig, av din närhet och ömmhet, av hela dig! Du är min ch jag är din.
det är just därför jag verkligen inte vill vara orolig nu. vill inte gå och tänka på vad som pågår i din hjärna. Berätta vad du tänker på, vad som tynger dig, vad som helst.

Du och jag babe, kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback