Poolbygge

Jaha, klockan ringde vid sextiden i morse och jag var tvungen att lyda och gå upp. Blev en trevlig frukost med pappa innan vi lastade in det sista i bilen, inklusive farfar och Lars-Bertil för att bege oss till Torekov. Sick hus där finns. Nu vet jag exakt hur mitt framtida hus ska se ut.

Poolbygge är tro det eller ej faktiskt riktigt kul. Skruvade säkert 300 skruvar idag. spacklade för att delningar inte skulle synas och satt upp hel grunden till poolen. Såå, i morgon väntar resten, föhoppningsvis blir vi klara då med.
Dock har jag fått en enormt fin (inte) bonnabränna. Röd i hela ansiktet och hgela underarmarna men där tar det slut. Blir till att ordna upp resten i solariet sen.

Får se till att smörja in mig mer i morgon och hitta bättre kläder att jobba i.

Nu ska jag ringa min babe och kolla läget med honom:)

ha en bra kväll nissar:

KÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback