Veckan

Nu släpper vi allt och låter sommaren våldta oss alla!

Denna veckan har hittills varit mycket bra och om jag får bestämma kommer resten bli minst lika bra- om inte bättre!
I måndags blev det mest pluggande och gym, idag har vi haft redovisning och inlämning av det sista arbetet. Nu kan man lungt andas ut och låta sommaren göra sitt intrång på riktigt!
Syster kom tidigare idag. Blev att inhandla balskor till både henne och Sofie, fick bli deras student present från mig. Så snäll är jag minsann!
Båda blev nöjda ocg vi firade med cider på Charls Dickens och senare på eftermiddagen kulglass och kaffe på TastyHouse.
Solen har stekt mest hela dagen men gav upp nu så där på kvällningen och istället tog blåsten över.
Men i morgon ska det minsann skina av sol hela dagen om jag får bestämma! För i morgon bär det av till hoorcity för att finally träffa Melle. Sitta på Järnhålan eller vad det heter och dricka litta vin och bara ha lite girltime. Var länge sen nu så det ser vi fram emot!

På torsdag bär det hem till Bjärnum för att fira Nicklas student på Fredagen, supa med härligt folk har vi alrig sagt nej till minsann! Lördagen hem till Vekaboda och hjälpa till med det sista innan Sara och Sofie tar studenten nästa vecka.

En toppen vecka passar bra nu så här i slutet av första året på universitetet-vilket jag själv anser att jag klarat med bravur med tanke på att jag varit så tveksam mestadels av tiden. Det har rullat på med endast en icke godkänd tenta och många härliga människor har man stött på under gången.
Men nu ska sommaren få göra sitt!

Hoppas ni har det lika bra som jag nu!

(Måste tillägga att jag är mycket lycklig för tillfället. Marcus är underbar som vanligt och gör mig glad mest hela tiden. Jag ska få återse gamla kära vänner och spendera mycket tid med familjen under sommaren- Livet leker och jag är mer med i leken än någonsin innan!)

KÖSSHAJ!-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback