Äckligt

Sitter och kollar på tre tjocka brudar eller vad det heter, Hon den engelska matcoachen som ska hjälpa tre tjejer som ska gifta sig, att gå ner i vikt. Snacka om vilken övervikt de har. Och vad de äter! Hämtmat 4gånger i veckan, tre liter vin/vecka, fett me smör på mackorna. Jag blir så äcklad av att man kan låta sig själv bli så pass stor.
Usch. Hoppas verkligen de klara att gå ner nu asså.

Tvätten är klar, disken är diskad, golvet söget, sakerna undanplockade. Nu väntar bara några timmars ägnande åt skrivandet. Känns mindre motiverande kan jag säga. Men jag får banne mig ta mig i kragen, har inte mycket mer vl, det ska ju vara inne på måndag så...

Funderar på om man skulle göra en fuling och sova en stund med innan Marcus kommer hem och drar ner en till gymmet? Ja så får det nog bli. Men först. En kopp kaffe och en ciggeluring

Scha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback