AJJ!!

Mina stackars överarbetade vader värker som två stuckna grisar! Om inte värre! Gör till och med ont när jag bara ställer mig upp.
Språngmarschen idag gick sämre än jag trott, men ändå bra med tanke på omständigheterna. visste att det skulle bli svårare med tanke på träningsvärken och med tanke på det blåsiga vädret. Som den asmatiker man är så är detta inte det bästa förhållandet att springa under. Blåst och kallluft rakt ner i ett par för trånga lungor frestar på kan jag lova. Efter 1,5km var jag praktiskt taget död och fick kippa efter andan. Marcus som hade krafter kvar sprang en annan runda och jag begav mig hemmåt. Trotts mina nära döden tankar gav jag mig fasen på att jag åtminstånde skulle klara springa hela vägen tillbaka hem, vilket jag även gjorde bortsett från att jag tvungen att stanna vid ett trafiklyse.
Nöjd m4ed dagen i allafall.

Arbetet rullar på och det stressar på! Ska praktiskt taget vara så gott som klart på torsdag redan! Så i morgon ska jag skriva röven (ursäkta) av mig. Men innan dess ska jag bekanta mig med ett antal företag på Agora dagen, OM jag betämmer mig för att gå dit.

Ska bli gott att sova idag kan jag meddela, vila benen inför morgondagens gymmande. Upp tidigt i allafall och ta vara på dagen.

Nä ni, nu ska jag lägga bort datorn och ta det lugnt!
Peaceout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback