Äntligen helg

När jag tänker efter så vet jag knappt vart denna veckan har tagit vägen. Wooops sa det så var det fredag.
Kroppen ville inte rikgit gå upp i morse när klockan ringde, fick bli två snoozar innan jag lyckade kravla mig upp och få på träningskläderna.
Blev endast powerwalk på gymmet i morse eftersom jag ärligt talat inte hade mer ork till något annat.
Sitter i soffan nu och väntar på att klockan ska ticka fram lite till så jag kan ringa och avboka min tid hos allergiläkaren. Hatar att de bara har "telefontid" så lite som de har. Dessutom ska man fan sitta i kö hur länge som helst för att ens få snacka med nogon som säkerligen inte ens kan hjälpa en. Kan inte ens uttala namnet på min doktor, fattar inte varför man inte få ha samma dokrot någon gång. knas

Funderar på vad som ska hända idag? Jag MÅSTE läsa, men är omotiverad.
Jaja, dagen får väl komma som den gör så får vi se vad som händer..


Shee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback