Brand?

Gick upp vid sju i morse! Kors i taket!
Törtt som en jude lyckades jag i allafall klämma i mig min nu vanliga frukost i from av yoggi, bär och banan och kaffe. Skulle sätta mig med arbetet direkt när Marcus Gått till skolan men bestämde mig för att avverka ett avsnitt Rachel Ray istället:P Därefter tog jag faktiskt tag i disken. Mitt i allt när jag står där o diskar börjar brandlarmet att tjuta! Min första tanke: Diskar jag i för varmt vatten eller?! HAHA
Så var dock inte fallet utan det var en onödig träning. Tjöt i öronen kan jag lova, och dessutom var det en ganska misslyckad träning då endast tio pers av ca 300 kom ut. Inte nog med det så fick man stå och halft frysa ihjäl i 20 minuter innan de stängde av och man fick gå in igen!
Efter disken tittade jag i allafall på Lyxfällan, och därefter skulle detta analyseras ur två olika teoretikers perspektiv. (ingår i arbetet). Har dock kommit underfull med att analys inte är min grej. Men jag får uthärda detta och fortsätta på det jag hittills skrivigt i allafall.

Ska snart dra ner till gymmet en runda med. Härligt.
Sen mer skriva och resten av dagen ska jag banne mig spendera i soffan och ojja mig över min ömma kropp!
Kanske sova en liten stund med och jag får för mig att lyxa till det lite^^

Tjo flöjt!

(By the way, kom på att jag sällan, nästintill aldrig lägger uppp bilder. Lite trisst men detta beror på att alla bilder är gamla och ger inte en rättvis bild på mig själv. Och inte tar jag nya heller, detta för att jag inte vill skrämma slag på er! Men snart så ska det banne mig komma nya bilder, ska bara gå och bli snygg först så ni får hållas lite till!)

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback