Det engelska språket

Jag förstår inte, varför måste hälften av all kurslitteratur vara på engelska?
Visst det är säkert lärorikt och så men snacka drygt det är att läsa...
Jag blir trött bara jag slår upp en bok på engelska och vet att jag verkligen bara måste läsa den.
Drygt som sagt.

Måste vara psykiskt förvirrad för tillfället. Hur mycket jag än vill och vet att jag måste läsa så går det inte. Läser en sida sen går det inte mer. Börjar tänka på massa andra saker och sen har jag tappat mig själv totalt.
Hoppas denns kursen blir bättre än jag oroar mig för att den ska bli.
Det mest skärmmande är väl att vi ska jobba med främlingar denna gången. Skrämmande!
Som en förebyggande faktor för arbetslivet. SÄKERT!
Det är inte samma sak att hamna i en grupp i skolan som på en arbetsplats. det gör en mer nervös och höjjer ens krav mer än vad det skulle göra på en arbetsplats. I allafall när det gäller mig.

Hoppas i allafall.
Back to english?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback