downfall

Ahhhhhhhhh....Krasch! Rakt ner i en betonggrund!
Hatar när man bara tappar allt, fotfäste, tankar..allt.  Så typiskt.

Sitter och är allmänt osocial. Håller på med det sista av tvätten som egentligen Marcus skulle tatt men Mange är här. Längtar tills i morgon, ska nämligen åka hem. Skönt att komma hem emellanåt. På fredag blir det antagligen fest. Får bli bolaget i morgon i så fall.
Som det är nu hade jag lika gärna kunnat supa mig dyngrak och skita i konsekvenserna fullständigt. Skita totalt i om jag så deckar klockan 8 eller knappt klarar av att stå på benen. Som det känns nu så spelar inget någon roll.
Vill i allafall träffa Millan nu.

Kanske skulle dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt och ta ännu en cigg av många i kedjan^^

Gå och dra dig va?

Kommentarer
Postat av: Linett

Ibland är det nog bra att ha dåliga dagar, för att veta när man har sina bra.



Hang in there!

Puss

2009-03-05 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback