Fotboll?

Vad är egentligen tjusningen med fotboll?
Jag förstår inte detta så vet någon så SNÄLLA förklara det för mig.
Ett gäng svettiga killar i medelålder som jagar en boll och ska få in den i ett stort nät. Dessutom beter dig som småungar så fort dommaren ska fram med sina kort. Alla springer fram som små galna hönor och ska picka på tuppen(dommaren) för att han dömt på ett sätt de inte gillar. Kan de inte bara ta det som män och spela vidare?
Sitter och småkollar på Sverige- Portugal matchen. snart har nittio minuter gått och ingen har lyckats göra ett enda mål. Snacka om trisst. Jag menar, va fan, om man nu ska bänka sig i nästintill två timmar framför tv:n så förväntar man sig väl i allafall att det ska bli ett mål?
Nä som sagt. Jag förstå inte tjusningen med det hela.

Var inne på en sida nyss, hittade fina saker, skickade iväg en beställning på två stycken, Ett till mig och ett till ???. Vem det är får ni inte veta...
MOhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback