god morgon goding!

Ahhh(sträckning)

Uppe med tuppen även denna fula fredag. värdet är inte smickrande för fem öre men hoppas ändå på det bästa och att det ska ändras tills ett, annars blir löparrundan minsannedoda blöt!
Vaknade av ett sms från Älskling som bad mig gå till datorn och logga in på msn. Bara så jag skulle kunna få se honom och prata lite med hnom så här nu på morgonen. Blir varm inombords:)

Sitter med en macka framför tvn och tycker det är lite halvt jobbigt att kylskåpet här i Vekaboda inte är lika nyttigt och fruktfyllt som hos mig och Marucs. Men man får la göra sitt bästa i allafall. Tog ju med nödvärn med men vill helst inte dricka sådana pulversaker.
Funderar på om man skulle plugga lite i dag eller om man ska lägga undan det tills i morgon? Känns skönt att bara passa på att njuta och ta det lugnt av att få vara hemma.
Klockan ett bär det i allafall av in till "stora" "staden". Hoppas på att hitta ett klädesplagg och massa gottedricka. Men vad ska man dricka i dag då? Både Millan och jag kände för Vodka men det är jefla dyrt på bolaget, så det får antingen bli vinare eller breezers. Ikväll ska det i allafall drickas:) 

Tjo tjingan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback