God natt törnrosa

Jaha, blev inte som planerat, men vad blir aldrig det?
Fick bli en kvällspromenad, denna dagen har i allafall kroppen fått göra sitt. Så NU först sitter jag och njuter av mitt kaffe. Gott är det. Riktigt gott. Hoppas bara att man lyckas somna sen med.

Ser fram emot morgondagen. Varför vet jag inte men känner att det kanske blir ne bra dag. Det ända som är inplanerat är morgon turen till gymmet och sedan fixa lite små ärenden. Ska nog, förmodligen, eller jag MÅSTE sätta mig ner och läsa med. Nio böcker i denna kursen, motsvarande ca 2500sidor, kul att ha tenta på det sen! Kommer bli mycket läsande framöver..jag som älskar att läsa, lycko mig! INTE

Hur som haver, dags att släcka ner och kolla klart på Arn 2, sedan inta sovläge!

Sleep thigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback