God natt

Jaha. Då fick man se det nya schemat idag...KASST! Innebär även att jag kan slänga det där med att springa vårruset rakt i sjön! Har seminarien hela den veckan till och med den dag jag nu skulle sprungit på. Så jävla kasst. Har ju slitit för detta hur länge som helst nu och verkligen sett fram emot det. Så det blir till att ringa Anna i morgon och be henne avboka mig. Så nu får jag väl helt enkelt skriva upp ett nytt mål...
Typiskt min tur...otur.,

KOm på en sak idag. Har alltid sagt att man ska göra saker för att man vill. Men jag går ju emot det så mycket det bara går. Jag pluggar inte nu för att jag VILL; utan för att jag MÅSTE för att jag ska kunna bli något. Hur dåligt låter inte det? Jag tycke det är jätte tråkigt och trivs inte med det alls. Känner fasen ens knappt någon jag läser med. Hur kunde det bli så? 
Ska bara stå ut i  två år till sen ska jag banne mig jobba med något jag verkligen Vill.

Känner mig slapp och slö. Upp tidigti i morgon för att promenera och sedan storhandla. Resten av dagens ska spenderas med att ringa viktiga telefonsamtal och skriva cv. Måste finna mig ett sommarjobb och det är NU!
Ska se till att spendera lite pengar på skor om det vill sig med.

Behöver lite sällskap känner jag.

Sov gott tolls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback