Godmorgon fyllo

ååh gud så jefla kul jag hade igår. En helt perfekt fylla genom hela kvällen, härligt och mycket folk.
Började med lite förferre hos mig, Anna Millan och Cindi. Kul hade vi och lite sena till festen blev vi vilket resulterade i att vi kom sist, i stort sätt allafall:P Alltid lika pinsamt när man känner allas blickar riktade mot sig när man klampar in genom dörren. Men va fan, Center och attention hela kvällen, först vi maten satt ingen vid vårt bord, men vi sex som satt där roade oss bättre själva, sen helt plötsligt skulle alla sitta vid vårt bord. Likadant med dansandet, Millan startade, jag kom efter och sen var helt plötsligt alla där.
Konstigt dock att man inte blev mer full än man blev, var länge sen jag drack så mycket (vin är gott) men väl var väll det:)
Blev även kallade vacker vilket uppskattas högt och även bidrog till att jag slapp gå hem. Lika klockren som jag alltid är på fest lyckades jag med saker osm bara jag gör, gick runt med min vinare, en av tre:S, krälade över under och på biljardbordet och dansade som ett mongo, men folk älskar mig eller hur? Lyckades även med att placera mig själv i en ytterst liten hundkorg för att ringa till mamma och till shell, tack god gud att ingen svarade! Foton lär dyka upp på facebook tyvärr.  
Kom hem vid halv tre dyngrak och skulle ringa till marcus, satt där och pratade och efter ett tag märkte jag att jag inte fick något svar och trodde att marcus lagt på, visade sig dock att jag suttit och snackat med telefonsvaren^^
Slog på tvn och undrade varför rösterna jag hörde inte stämde in med filmen på tvn, visade sig att det var sandra och kim. Gick in och våldgästade dem och tvingade ut dem på en cigg. Sandra hade så kul åt mig och jag skrattade så knappt kunde stå vilket även syntes på min kjol idag, den är INTE ren. Låg som en mongolid i sängen och tvingade sandra att hämta vatten åt mig, ta mig mina strumpor, ta av mina smycken
Helt underbar kväll trotts att jag säkerligen gjorde bort mig mer än en gång, men sådan är jag och passar det inte så synd för er:) Verkade som ingen hade ont av mig i allafall. 
Nu ska jag bakfulla mig i soffan och njuta av dagen. 
Tack Pernilla för en trevlig fest och tack alla trevliga som bidrog till den bästa kvällen på läänge. 

Pussegull.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback