Guttentag

Ligger och letar efter en fräsig tattoo på nätet. Men det är aningen svårt när man inte är 100% säker på vad det är man är ute efter eller vart den ska sitta. Exakt en vecka kvar idag så det börjar bli aningen dags att bestämma sig känns det som.

Kunde knappt resa mig upp i morse, träningsvärken i magen är inte nice! Men upp kom jag i allafall, med lite hjälp:) Fram tills nu har jag mestadels suttit vid datorn och gjort ingenting. Men det är så söndagar ska se ut. Kommer bli en mycket lugn dag, men eftersom vi skippade gymmandet igår pga Melodifestivalen får vi dra oss dit ivkäll istället. Detv är nog det enda som händer.
Får nog se till att utökda schemat aningen annars kommer jag klättra på väggarna snart!

Känner för att prata i tele. Något frivillig?

Shupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback