HAHAHAH

Dr Snuggels! Slog på tvn och där var det, både mitt och Marcus favorit barnprogram när vi va små. Kunde inte låta bli att kolla på det. Sånna barnprogram görs inte längre. Stackars nutidens småttisar som bara får kolla på transformers och animerade Nalle Puhs. Förr var det minsann, vi 80talister är uppvuxna med Bumbijörnar och trasdockor och vi är den bästa generationen.
När jag får barn själv, någon gång i framtiden ska jag minsann visa dem alla gamla disneyklassiker och ladda ner massa bumbibjörnar och my litlltepony program till dem så de blir lika smarta som jag^^

Okej, En 20åring som bloggar om barnprogramm^^
KUL

Kommentarer
Postat av: Linett

Hahahaha, det är rätta takter! Dagens barnprogram borde inte få kallas barnprogram ens.

80tallister låter verkligen gammalt :P

puss!

2009-03-26 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback