Hej eftermiddag

Jag saknar massa folk, Såg att Pernilla ringt mig när jag varit på gymmet vilket gjorde mig glad, försökte ringa tillbaka men inget svar. saknar även Millan. Hade behövt lite Camilla humor nu känner jag. Komma hit?
Marielle saknar jag massvis. Får slå henne en pling snart:)

Haft en bra dag hittills. Städat en massa, verkligen torkat allt, rensat ut massa gammalt, torkat golv och allt det där, vädrat och fått nya sängkläder i sängen. Härligt härligt.
Åven hunnit varit på gymmet en runda. Fick överenergi som jag med glädje tog ut på crosstrainern. Känns så skönt när man kommer hem sen och vet att man jobba litta.

Kommer bli en lugn kväll skulle jag tro. Ska bara skriva en feedback på arbetet som jag hittade idag att man tydligen måste göra av någon anledning.
Typiskt.
Snart middag i allafall, kyllick och grönsaker. Goot

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback