Hej helgen

OJOJ, denna veckan har verkligen tagit ut sin rätt denna dagen.
Nog för att man gick upp tidigt, gick på gymmet och sedan gick för att handla och så men efter det har jag varit högts ineffektiv!
Efter lunchen med Marcus blev det ytterst lite läsning och sedan tv tittande. När Marcus stack till innebandyn för snart två timmar sen kände jag bara att tröttheten slog ner osm en bomb! Så givetvis somnade jag. Så jag har sovit i två timmar nu och vaknade i ren panik då jag lovat att ha maten klar tills han kommer hem igen. Men ingen broska egentligen. Ska ju bara in med bakpotatisen i ungen:)
Blir bakad potatis med hema gjorda röror idag, kom på att det inte är vidare smart att köpa färdiga då dess mestadels är onyttiga och endast innehåller tillsattser.
Lite mys med god mat till let´s dance och det är ju aldrig fel. Hejj Magnus! Laila, you are to much showgirl!

Vi hörs sen folk för nu ska jag röga litta

soo fresch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback