Hejsan lilla djuret

Jaha. Då var det onsdag, någon mer som tycker att dagarna bara flyger förbi??

Vaknade lite senare än vanligt idag, klockan hann nog bli kvart i nio innan vi till sist gick upp. Blev dock ingen morgon promenad då det öste ner regn utanför. Palla.
Fick bli till att skrvia lite arbete istället.
Har precis ätit lite lunch för att fylla på nu så där när man varit på gymmet med. Magen kommer vara öm i morgon kan jag tänka mig.
Snart dags att hämta och lämna paket på posten, kan knappt bärja mig tills jag får jackan, hoppas nu den är bra me bara, och skicka tillbaka litta kläder till H&M när man ändå är på G.

Annars blir det nog en lugn dag med mestadels pluggande och senare en powerwalk för att tömma den sista energin av dagen:)

Bubby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback