Herre på täppan

Sicken rolig show. Där skulle jag banne mig varit med!
men det är jag dock inte. Sitter istället i soffan med en kopp kaffe och får titta på!

haft en bra dag endå. Hyfsat lugnt vilket känns bra då kroppen är aningen mörbultad. Bäst att vila lite innan den kommande veckan.
Sitter mest och funderar på var fasen jag sak placera min tattuering, och dessvärre var jag ska ha den någonstans?
Antingen änglavingar mellan skuldrorna, eller en ranka på vaden? Ligger mest åt rankorna nu. Vill egentligen mest ha vingarna men känner att det gör aningen ont att tattuera över ryggraden vid första tattueringen så den får nog bli nummer två för jag ska ha den i allafall!
Men sen till hur den ska se ut. Hittar många fina men ju mer jag tittar på dem ju mer tröttnar ja och så kan det ju inte vara. Får nog be tatueraren att rita upp en så man får den costummade så att säga.
Jaja det där löser sig.

tror jag får gå ut och lufta mig lite nu....
Cheep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback