Herrm

Jaha, Underbart väder idag måste jag medge! Solsken och Värme, det ni.
Snooozade i 40 minuter i morse, trött som en avliden åsna masade jag mig upp för att förlja min morgon ritual. Denna avbröts dock precis när favoriten började på tvn, Janet ville ha hjälp med att åka och tömma ett slöp på tippen. Blir ju ganska mycket skräp när man gör om hemma. Sen vidare och släppa av Sandra i skolan och vidare till (AP)oteket och sedan affären. Så när vi kom hem igen var alla bra program slut. Men tur var kanske det, slipper man spendera så lång tid framför tvn.
Blev istället lunch med pappa som pappade på att köra hem under middagspausen. Efter det har jag suttit i hagen med Sötpollen Bulle för att han ska vänja sig vid folk.

Nu väntar bättre. hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback