Hum?!

Vet inte vad det är med folk och facebook. Vad är det som är sååå himla bra med det?
Varje gång jag är inne på den sktisidan hatar jag den mer och mer. Alltid något jävbla miffo man inte känner som taggar en på apfula bilder. Jo men tack för den liksom!
Är det för att dessa personer inte gillar mig och på rent pintjiv ska jävlas med att lägga upp bilder på mig där det ser ut som jag blivigt överkörd två gånger på? Skulle kunna tro det i allafall.
Kort borde förbjudas, eller så borde man i allafall ha chansen att "gokänna" vilka kort som får finnas på en själv.
Död åt facebook!


Kommentarer
Postat av: marielle

I know what you mean!

EN VISS person taggade cpbilder på mig, och jo visst! Jag vet utan och innantill att hon och ajg inte tycker om varandra för 5 jävla öre.

2009-03-21 @ 18:48:53
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback