Jahadu

Kan hända att jag är den mest socialthandikappade mäniskan i denna staden!
Kan inte fatta varför folk ska envisas med att fest en måndag??!
Gick upp på 4:an, slog ett öga på hockeyn me grabbarna och tog en cigg. Sen vidare tillbaka ner för att kolla när nästa grabbgäng spelar fifa-
Och alla ska dricka utom jag. Lite som vanligt?
Aningen ja.
Och i morgon är det st patrics day, varför ska man supa då då?
Kan hända att jag är så socialt invalid för att jag inte inser vittsen med att supa flera av dagarna i veckan helt utan anledning? Fan vad trosst jag låter nu. Vad har hänt?
Tror det beror på umngänget.. Killar finns här gott och och visst är de världsbäst. Men inga tjejer att umgås med. Undra hur jag hamnade i den sisten..Att snart ha gått här ett år och knappt känner någon från min klass! Störigt? Ja.
Men det blir lättare när man skyller på att många är snobbar och att man inte tål sånt.
får väl klara mig med mina grabbar då men jag måste verkligen få hit lite tjejer snart. Min kvinnliga sida blir snart vag tamefan. 

Nog om mig och mitt osociala liv. Jag drar här ifrån och hoppas på att det blir bättre hemma....eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback