Kära vänner

Vet ni en sak?
Vänner är verkligen det bästa man har i livet (givetvis famlijen med)
Men vänner är något som man ska se till att behålla no mather what. Riktiga vänner som ställer ut i vårt och torrt, som älskar en för den man är och vet allt om en.
Alla har en eller flera speciella vänner som helt enkelt är mer lik en själv än andra. Dock ska alla vänner vara vädra lika mycket och inte känna sig minder betydelsefulla för att man är liite närmare vissa andra eller hur?
 Jag saknar mina vänner....Enormt mycket, många gånger.

Hade jag kunnat så hade jag gett mina vänner allt. En betryggande känsla med nära vänner är dock att hur lång tid det än går mellan de gånger man träffas så spelar det ingen roll, allt är som vanligt, precis som om det var igrå man träffades. Det gillar jag.
Ibland känner man verkligen sig så tom. Som om allt bara är emot en och inget fungerar. Det är de stunderna som jag saknar mina vänner som mest.
Ni vet vilka ni är;)

Men som tur är finns telefonen till hands!
En stor eloge till uppfinnaren av telefonen, utan den hade jag varit en sorgsen människa. Kanske ska använda den lite ikväll?
Vi får väl se som flickan sa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback