KRITISERA MERA VETTJA!

sicken flopp!
Sitter och kollar på "Sveriges smartaste barn". När man sett liknande amerikanska serier så handlar det om barn som verkligen ÄR smarta, ni vet som typ Rainman.
Men detta är ju fan i lika nivå med vi i femman. Jag menar första frågan: Vad är en leguan?
Så de menar att bara en liten del av alla femteklassare i Sverige vet vad detta är och därför är smarta?
dessutom har de alla ett varsit "special ämne". Bland annat en tjej som hade Metallica som specialämne. Jag menar, är man "smart" för att man vet mycket om Metallica? Nä jag tycker de missbrukar programmets namn. Borde hete Barn Jepoardy. Nä just det, det har ju redan funnits, och inte kan man göra något gammalt inte!

Jag tror jag funnit mitt kall i livet. KRITIKER. Hade passat bäst till att kritisera bland annat barnfilmers budskap och handling, meningslösa program så som "Vem vill dejta Linda Rosing", (som by the way har låga tittarsiffror), och sammhället i stort.
Känner att jag hade varit en fena på detta. Millan vet hur bra jag är,  i allafall när det gäller barnfilmer. Lilla sjöjungfrun 2 ligger inte högt på listan. En totalt orealistisk film som sätter griller i skallen på små barn. Inte konstigt att drunkningsolyckorna i landet ökar varje sommar när alla ungar tror man kan förvandlas till en sjöjungfru^^.
Ve och fasa


Det var vad jag hade på mitt hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback