KVÄLL

Hej alla jag vet att ni har saknat mig under dagen men nu äntligen är jag här!!! Skämt och sido, skämt och sido!

Haft en megamysedag med Mammi. Härligt att bara få vara med henne, lite mor-dotter tid liksom. Du är bäst!

Sitter och har ont i magen, mammas nyttogryta var megastark. Det gillas men magen krampar aningen efter:/ Men det var värt det, deffenetivt!
Sitter och kollar på Medium, ganska bra va? Längtar dock till morgondagen. Ska upp tidigt och ut och gå. Hem och städa och sedan ska jag minsann njuta av solen.
Blev glad idag när Marcus ringde. Hoppas på en lägenhet snart. Dessutom medeelade han om att det inte vlir något med pluggnadet i Skottland. Visserligen jättetråkigt för honom men samtidigt en lättnad för mig. Inte för att jag någonsin skulle förbjuda honom att åka, jag menar det är ju en jätte chans att plugga utomlands och dels en enorm uppleveles vilket jag anser han är värd. Men det hade ju varit jobbigt för förhållandet och mig, Så lite glad får jag va, så där  smyg va?
Jag tror allt det!

NÄ family time.

Hajsvaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback