Kväller

Jaha då var även denna dag snart gången. Sitter o soffan och kollar när Ekke och Mackan spelar fifa^^ Passar även på att vila magen som ömmar aningen efter gymmandet. Fiiint serrni.
------------------------------
OJ blev en liiiten paus.
Kom ju på att jag hade paket på posten och kunde inte bärga mig längre så gick och hämtade det, sammtidigt tog vi tillfället i akt och tog en kvälls promenad med. Stackars mina ben asså. Verkar som jag åkt på en släng av benhinneinfalmation, vilket inte kunde komma mer olägligt!

Men men, blev i allafall nöjd med både skjorta och jacka. Fin fint:)
ska minsann ta mig en liten apelsin så här på kvällningen och sen lira lite GH. Ja det ska jag nog.

Inte hjälper det heller att man låter som ett kålmårdatroll!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback