Kvällningen

Jaha kära vänner. Nu är klockan 18.45 vilket innebär att kvällen är här.
Och vad gör då Linda så här på kvällningen?
Jo det ska jag minsann berätta.
Hon sitter i soffan och kollar på unga mödrar och låter kroppen vila efter ett ansträngande pass på gymmet. snart ska hon dricka kaffe och ta en cigg för att fullända hela kvällen. 
Resten av tiden som återstår av kvällen är ännu oviss men hon hoppas på att det kanske händer något skoj i allafall? Men det brukar det ju inte göra..så...

Ibland får jag bara ett starkt begär av att prata om mig själv i tredje person. Vet inte varför men ibland kan jag helt enkelt inte låta bli! 
Kanske skulle man få för sig att läsa lite i boken? Faaast det låter inte så lockande....
Nä kaffe får det bli..

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback