Like it should be

Jag lider av tristress!
Sitta hemma ensam en lördagkväll är nog det mest tragiska asså.
Vad som väntar är endast Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördagen.
Kul eller?
Nej. Visst jag hade kunnat gå till Robban jag med. Men att sitta ensam men en bunke killar och först lira Fifa och sen glo på fotboll i två timmar låter mindre lockande.
Är så trött på att vara ensam tjej. Varför skaffar ingen här en flickvän? Ska man kanske börja Winga åt folk så någon kan få sig ett nyp? Låter lockande kan jag lova.
Ska bli så skönt med sommar uppehåll kan jag lova. Frågan är bara om man kommer orka gå tillbaka till denna skiten sen igen?
Hade jag kunnat så hade jag spolat förbi de två kommande åren, fram tills när jag och Marcus förhoppningsvis befinner oss i Austarlien och bara har det bra.
men det kan man ju inte.
Får väl helt enkelt finna sig i att saker och ting är som de är.
Även om det svider.


Nu ska jag slappa^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback